Een boeiende bedrijfsfilm is als een uitgebreid visitekaartje dat niet alleen laat zien wat een bedrijf doet,
maar ook waarom de klant daarbij gebaat is. Met een bedrijfsfilm kun je sfeer over brengen en echt laten zien hoe iets werkt.
Op deze manier maak je meer indruk en kun je jouw doelgroep sneller overtuigen om klant te worden.
Enkele voorbeelden:
Een uitgebreide Engelstalige bedrijfsfilm met een combinatie van filmopnames, voice-over, interviews, animaties en stockvideo:
De nadruk ligt eerst op het belang van goede telecomoplossingen en vervolgens op de oplossingen die mogelijk zijn.
Een eenvoudigere bedrijfsfilm met alleen filmopnames en een interview met de ondernemers zelf.
Bij eetwaren en drank is kleurgebruik en sfeer belangrijk als visuele vervangers van smaak.
Meer informatie over bedrijfsfilms is te vinden op de reguliere website.
Een referentie:
“Walter is a great person to work with; Informal, personal, yet very professional. He has obviously the nessecary understanding of the technique, but also knows how to convey your story for a particular audience.
In the process of making a film he listens to your ideas and wishes.
Then, you can leave it up to Walter with confidence.
He takes your ideas and turns them -together with his own input- into a great result.”